9 oktober 2012

TV favorieten

Wat zijn mijn favoriete tv-programma's? Dat is de opdracht voor dag 9. Ik realiseer me direct dat ik vaak ongemerkt meekijk met huisgenoten, zonder bewust een keuze te maken voor bepaalde programma's. We hebben maar een tv in huis en dan is het geven en nemen. Ik zit dan ook regelmatig met een boek, de krant of de iPad op schoot en kijk half mee.

Heb ik dan geen favorieten? Jawel! Hier volgt een lijstje:

- politieseries als CSI, Law & Order, Midsomer Murders, Body of Proof
- Vrije Geluiden
- Studio Sport, vooral rond grote evenementen
- Master Chef Australië
- kookprogramma's van de BBC
- Lingo

Waar kijk jij graag naar?

3 opmerkingen:

  1. Ik kijk naast actualiteiten, documentaires en soms kookprogramma's (helaas) ook graag naar emo-bagger-tv als Wie trouwt mijn zoon? Boer zoekt vrouw. Mode-politie, Trinny & Susanna, DNA onbekend. Heerlijke ontspanning gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pffff, wat een toestand om te bewijzen dat ik geen robot ben. Daardoor heb ik al menig commentaar gewoon maar laten zitten, na 4 keer de verkeerde lettercombinaties. Maar nu ben ik er blijkbaar een keer 'door'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor je opmerkingen Yvonne! Ik zal eens kijken of er iets te doen is aan de anti-robot. Erger me zelf ook altijd als het weer niet lukt. De emo-tv staat bij ons trouwens ook regelmatig aan! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen