30 september 2012

Uitdaging

Drie maanden lang heb ik niet geblogd. Geen inspiratie, geen zin, geen puf; allerlei excuses kwamen langs, niets kon me er toe zetten om weer te beginnen. Toch begin ik het langzaamaan te missen en daarom heb ik besloten om een uitdaging aan te gaan met mezelf.
Vanaf 1 oktober ga ik een maand lang iedere dag een bericht plaatsen! Om te voorkomen dat ik geen onderwerp heb, heb ik een lijst van internet geplukt. Onder de naam '30 days challenge' of '30 dagen uitdaging' zijn allerlei projecten te vinden waarbij je je 30 dagen lang op een doel richt. Dat kan bijv. 30 dagen vegetarisch eten zijn of 30 dagen bewegen, maar ook 30 dagen achter elkaar bloggen. Iets nieuws leren schijnt het makkelijkst te gaan als je het 30 dagen doet. Het wordt routine, je raakt eraan gewend.
Het was nog moeilijk kiezen uit al die lijstjes, maar dit wordt het voor oktober:

1. Introduceer jezelf
2. Vertel wat over je blog
3. Vertel wat over je werk
4. Vertel wat over je familie
5. Een foto van iets dat je blij maakt
6. Favoriete films
7. Vertel wat over je favoriete vakantie
8. Een foto van je vrienden
9. Favoriete tv-programma's
10. Vertel wat over de speciale persoon in je leven
11. Iets waar je bang voor bent
12. Wat wil je komend jaar bereiken?
13. Favoriete uitspraak
14. Waar kijk je naar uit?
15. Drie tips voor een nieuwe blogger
16. Welke vijf blogs lees je dagelijks?
17. Waar heb je spijt van?
18. Wat mis je?
19. Je koos-/bijnamen
20. Een foto van jezelf
21. Iets wat stress oplevert
22. Wat zijn je hobby's?
23. Favoriete blog hop?
24. Waar koop je graag?
25. Zet je iPod op shuffle. Wat zijn de eerste tien nummers?
26. Het beste concert waar je ooit geweest bent
27. Drie wensen
28. Favoriete boeken
29. Drie dingen waar je niet zonder kan
30. Je lievelingsfoto
31. Hoe ging de uitdaging?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten